| 991 - mentor* |
| 41 |
"Marketing metrika", Alma Nefić, Nenad Brkić., pp. 267 listova : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [A. Nefić], [magistarski rad] |
2008 |
| 42 |
"Mjerenje kvaliteta usluga web stranica centralnih banaka u regiji primjenom "E-SQ" kriterija", Almir Salihović, Nenad Brkić., pp. 109 listova : ilustr., tabele ; 30 cm, [A. Salihović], [magistarski rad] |
2007 |
| 43 |
"Organizacija i funkcionisanje prodaje u kompanijama na industrijskom tržištu u Bosni i Hercegovini", Kenan Spaho, Nenad Brkić., pp. 137 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [K. Spaho], [magistarski rad] |
2007 |
| 44 |
"Upravljanje aktivnostima unapređenja prodaje u maloprodaji", Nail Čaušević, Nenad Brkić., pp. 156 listova : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [N. Čaušević], [magistarski rad] |
2007 |
| 45 |
"Faktori izgradnje korporativnog imidža na primjeru tvrtke Economic d.o.o. Vitez", Darijo Jerković, Nenad Brkić., pp. 103 lista : graf. prikazi ; 31 cm, [D. Jerković], [magistarski rad] |
2007 |
| 46 |
"Uloga i značaj odnosa s javnošću u javnim preduzećima u Bosni i Hercegovini", Mediha Čolo, Nenad Brkić., pp. 85, 4 lista : graf. prikazi ; 30 cm, [M. Čolo], [magistarski rad] |
2006 |
| 47 |
"Društvena odgovornost kompanija", Senada Spahić, Nenad Brkić., pp. 85 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [S. Spahić], [magistarski rad] |
2006 |
| 48 |
"Dualni pristup mjerenju kvaliteta usluga u bankarskoj industriji Bosne i Hercegovine primjenom "B2B SERVQUAL" metoda", Samir Arslanagić, Nenad Brkić., pp. 94 str. : graf. prikazi ; 30 cm, [S. Arslanagić], [magistarski rad] |
2006 |
| 49 |
"Uticaj imidža kompanije na prodaju usluga pri korištenju indirektnog kanala prodaje na primjeru leasing-a", Slobodan Vujić, Nenad Brkić., pp. 102 lista : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [S. Vujić], [magistarski rad] |
2006 |
| 50 |
"Oglašavanje i stavovi menadžera o oglašavanju u Bosni i Hercegovini", Muhamed Pilav, Nenad Brkić., pp. 93 lista : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [M. Pilav], [magistarski rad] |
2006 |
| 51 |
"Upravljanje word-of-mouth (WOM) komunikacijom u profesionalnim uslužnim organizacijama u Bosni i Hercegovini", Alvid Hubijar, Nenad Brkić., pp. 131 list : graf. prikazi ; 30 cm, [A. Hubijar], [magistarski rad] |
2006 |
| 52 |
"Kreiranje turističkog imidža Bosne i Hercegovine", Elma Mulabegović-H. Mehmedagić, Nenad Brkić., pp. III, 87 listova, [9] listova priloga : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [E. Mulabegović-H. Mehmedagić], [magistarski rad] |
2006 |
| 53 |
"Sistem vrijednosti i etnocentrični koncept imidža zemlje porijekla u ponašanju potrošača", Miralem Čorbo, Nenad Brkić., pp. 137 listova : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [M. Čorbo], [magistarski rad] |
2005 |
| 54 |
"Organizacija i funkcionisanje marketinga u javnim elektronskim medijima", Adnan Bilal, Nenad Brkić., pp. 196 listova : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [A. Bilal], [magistarski rad] |
2005 |
| 341 - član uredniškega odbora* |
| 55 |
"Osnovi marketinga", Boris Tihi, Nikola Grabovac, Anto Domazet, Enver Backović, Milenko Dostić, Muris Čičić, Vesna Babić-Hodović, Kasim Tatić, Nenad Brkić, Emir Kurtović, Fikret Hadžić, Senada Bahto., pp. 561, XI str. ; 24 cm, Ekonomski fakultet, [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
1996 |
| 080 - autor dodatnog teksta |
| 56 |
"Marketing u kongresno-sajamskoj industriji", Vinko Ćuro, Nenad Brkić., pp. 419 str. : ilustr. ; 25 cm, Bosanska riječ, (ISBN: 978-9958-12-218-7), [ostale monografije i druga zaključena djela] |
2014 |
| 070 - autor |
| 57 |
"Marketing i menadžment u apotekarstvu", Emir Kurtović, Nenad Brkić, Senad Softić, Redžad Ćatić., vol. 2. izd., pp. 418 str. : graf. prikazi ; 24 cm, Farmaceutsko društvo Federacije Bosne i Hercegovine, (ISBN: 978-9958-595-05-9) |
2013 |
| 58 |
"Marketing i menadžment u apotekarstvu", Emir Kurtović, Nenad Brkić, Senad Softić, Redžad Ćatić., pp. 418 str. : graf. prikazi ; 24 cm, Apoteke Sarajevo, (ISBN: 978-9958-544-00-2) |
2012 |
| 59 |
"Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izmijenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-035-4), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2010 |
| 60 |
"Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izm[i]jenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 9958-605-76-7), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2006 |