| 994 - komentor* |
| 1 |
""Category management" kao konkurentska prednost maloprodajnog preduzeća", Aida Avdukić, Muris Čičić, Emir Kurtović., pp. 91 list : graf. prikazi ; 30 cm, [A. Avdukić], [magistarski rad] |
2009 |
| 991 - mentor* |
| 2 |
"Marketinško pozicioniranje neprofitne organizacije - empirijska analiza na primjeru društva Crvenog krsta/križa Bosne i Hercegovine", Samra Čampara-Clary, Emir Kurtović., pp. 107 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [S. Čampara-Clary], [magistarski rad] |
2016 |
| 3 |
"Mogućnost ulaska i poslovanja preduzeća Cimos na tržištu Sjeverne Amerike", Lejla Mirela Šarić, Emir Kurtović., pp. 97 listova : ilustr. ; 30 cm, [L. M. Šarić], [magistarski rad] |
2014 |
| 4 |
"Model mjerenja kvaliteta usluge komercijalnog bankarskog sektora u Bosni i Hercegovini primjenom metode tajne kupovine", Amra Hašimbegović, Emir Kurtović., pp. 139 str. : graf. prikazi ; 30 cm, [A. Hašimbegović], [magistarski rad] |
2014 |
| 5 |
"Kvalitet usluga i satisfakcija potrošača u turizmu", Aida Jašarević-Terzić, Emir Kurtović., pp. 145 listova : ilustr. ; 30 cm, [A. Jašarević-Terzić], [magistarski rad] |
2014 |
| 6 |
"Uticaj procesa odlučivanja klijenata o angažmanu advokatskih kancelarija, te zakonskih i etičkih ograničenja, na korištenje marketinških strategija advokata pojedinaca u Kantonu Sarajevo", Jasmin Poturović, Emir Kurtović., pp. 85 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [J. Poturović], [magistarski rad] |
2014 |
| 7 |
"Istraživanje tržišta obnovljivih izvora energije u svijetu i Bosni i Hercegovini i mogućnosti razvoja domaće mašinske industrije", Faruk Hadžić, Emir Kurtović., pp. 106 listova : ilustr. ; 31 cm, [F. Hadžić], [magistarski rad] |
2013 |
| 8 |
"M&A proces - primjer poduzeća Brigo Invest d.o.o.", Martina Šuman, Emir Kurtović., pp. 114 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [M. Šuman], [magistarski rad] |
2013 |
| 9 |
"Tržišno komuniciranje u bankarstvu", Harisa Lipovac, Emir Kurtović., pp. 122 lista : graf. prikazi ; 30 cm, [H. Lipovac], [magistarski rad] |
2012 |
| 10 |
"Primjena direktiva novog pristupa Evropske unije", Nedim Moranjkić, Emir Kurtović., pp. 81 list : ilustr. ; 30 cm, [N. Moranjkić], [magistarski rad] |
2012 |
| 11 |
"Primjena instrumenata društvenog marketinga u podizanju svijesti građana Bosne i Hercegovine o značaju njihove uključenosti u proces izrade budžeta", Maja Bosnić, Emir Kurtović., pp. 113 listova : ilustr. ; 30 cm, [M. Bosnić], [magistarski rad] |
2012 |
| 12 |
"Primjena marketinških alata u identifikaciji uzroka socijalnog problema visoke nezaposlenosti", Minela Češko, Emir Kurtović., pp. 105 str. : graf. prikazi ; 30 cm, [M. Češko], [magistarski rad] |
2011 |
| 13 |
"Upravljanje životnim ciklusom usluga u telekomunikacijama", Amila Heljić, Emir Kurtović., pp. 145 str. : graf. prikazi ; 30 cm, [A. Heljić], [magistarski rad] |
2011 |
| 14 |
"Mjerenje nivoa tržišne orijentacije u Unicredit banci", Berin Lakomica, Emir Kurtović., pp. 108, [12] listova : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [B. Lakomica], [magistarski rad] |
2010 |
| 15 |
"Orijentacija preduzeća prema potrošačima u Bosni i Hercegovini", Admir Purić, Emir Kurtović., pp. 104 str. : graf. prikaz ; 31 cm + CD ROM, [A. Purić], [magistarski rad] |
2009 |
| 16 |
"Uvođenje novog proizvoda - radio frekventna identifikacija (RFID) - u mobilnu mrežu BH Telecom d.d. Sarajevo", Enes Softić, Emir Kurtović., pp. 133 lista : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [E. Softić], [magistarski rad] |
2009 |
| 17 |
"Upotreba conjoint analize u istraživanju marketinga", Emir Agić, Emir Kurtović., pp. 146 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [E. Agić], [magistarski rad] |
2006 |
| 341 - član uredniškega odbora* |
| 18 |
"Osnovi marketinga", Boris Tihi, Nikola Grabovac, Anto Domazet, Enver Backović, Milenko Dostić, Muris Čičić, Vesna Babić-Hodović, Kasim Tatić, Nenad Brkić, Emir Kurtović, Fikret Hadžić, Senada Bahto., pp. 561, XI str. ; 24 cm, Ekonomski fakultet, [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
1996 |
| 070 - autor |
| 19 |
"Marketing i menadžment u apotekarstvu", Emir Kurtović, Nenad Brkić, Senad Softić, Redžad Ćatić., vol. 2. izd., pp. 418 str. : graf. prikazi ; 24 cm, Farmaceutsko društvo Federacije Bosne i Hercegovine, (ISBN: 978-9958-595-05-9) |
2013 |
| 20 |
"Osnovi marketinga", Vesna Babić-Hodović, Anto Domazet, Emir Kurtović., vol. 4. izmijenjeno i dopunjeno izd., pp. XV, 308 str. : ilustr. ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-067-5) |
2012 |