| 991 - mentor* |
| 1 |
"Kvalitet usluga komercijalnih banaka u funkciji razvoja malih i srednjih preduzeća", Edin Kazazić, Vesna Babić-Hodović., pp. VII, 146 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [E. Kazazić], [magistarski rad] |
2012 |
| 2 |
"Indirektna distribucija u industrijskom marketingu", Amir Dizdarević, Vesna Babić-Hodović., pp. 88 str. : ilustr. ; 30 cm, [A. Dizdarević], [magistarski rad] |
2011 |
| 3 |
"Mjerenje tehničke i funkcionalne dimenzije kvaliteta usluga u zdravstvu", Nezir Huseinspahić, Vesna Babić-Hodović., pp. 322 lista : graf. prikazi ; 31 cm, [N. Huseinspahić], [doktorska disertacija] |
2010 |
| 4 |
"Strateške promjene u marketingu uslovljene transformacijom neprofitne organizacije u profitnu organizaciju", Saša Vujić, Vesna Babić-Hodović., pp. 310 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [S. Vujić], [doktorska disertacija] |
2010 |
| 5 |
"Marketing strategija telekom operatora u liberaliziranom okruženju", Amra Kraljić, Vesna Babić-Hodović., pp. 133 lista : graf. prikazi ; 31 cm, [A. Kraljić], [magistarski rad] |
2009 |
| 6 |
"Marketing aktivnosti u funkciji privlačenja direktnih stranih investicija u BiH", Veldin Ovčina, Vesna Babić-Hodović., pp. 179 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [V. Ovčina], [magistarski rad] |
2009 |
| 7 |
"Mjerenje kvaliteta mobilnih usluga korištenjem proširenog Grönroosovog modela", Amina Imširpašić, Vesna Babić-Hodović., pp. 156 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [A. Imširpašić], [magistarski rad] |
2008 |
| 8 |
"Valorizacija faktora donošenja odluke o korišenju mikrokredita i mikrokreditne organizacije kao podrška razvoju seoskog turizma u Bosni i Hercegovini", Saša Vujić, Vesna Babić-Hodović., pp. III, 127 listova, [59] listova razl. pag. priloga : graf. prikazi ; 31 cm, [S. Vujić], [magistarski rad] |
2006 |
| 344 - glavni urednik* |
| 9 |
"Monografija", Vesna Babić-Hodović., pp. 257 str. : fotogr., tabele ; 25 cm, Ekonomski fakultet Univerziteta, (ISBN: 978-9958-25-171-9) |
2022 |
| 341 - član uredniškega odbora* |
| 10 |
"Osnovi marketinga", Boris Tihi, Nikola Grabovac, Anto Domazet, Enver Backović, Milenko Dostić, Muris Čičić, Vesna Babić-Hodović, Kasim Tatić, Nenad Brkić, Emir Kurtović, Fikret Hadžić, Senada Bahto., pp. 561, XI str. ; 24 cm, Ekonomski fakultet, [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
1996 |
| 070 - autor |
| 11 |
"Studija slučaja u marketingu", Vesna Babić-Hodović, Maja Arslanagić-Kalajdžić., pp. 343 str. : ilustr. ; 25 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-088-0) |
2014 |
| 12 |
"Marketing u bankarstvu", Vesna Babić-Hodović., pp. XIV, 580 str. : ilustr. ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-066-8) |
2012 |
| 13 |
"Osnovi marketinga", Vesna Babić-Hodović, Anto Domazet, Emir Kurtović., vol. 4. izmijenjeno i dopunjeno izd., pp. XV, 308 str. : ilustr. ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-067-5) |
2012 |
| 14 |
"Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izmijenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-035-4), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2010 |
| 15 |
"Marketing usluga", Vesna Babić-Hodović., pp. XVI, 771 str. : ilustr. ; 26 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-045-3) |
2010 |
| 16 |
"Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izm[i]jenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 9958-605-76-7), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2006 |
| 17 |
"Marketing menadžment", Vesna Babić-Hodović, Munira Šestić-Serdarević., pp. 569 str. : graf. prikazi ; 25 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 9958-605-91-0), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2006 |
| 18 |
"Strategija i implementacija marketinga usluga", Vesna Babić-Hodović., vol. 1. izd., pp. 346 str. : graf. prikazi ; 24 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 9958-605-30-9) |
2002 |
| 19 |
"Strategija i implementacija marketinga u uslužnim organizacijama", Vesna Babić-Hodović, Boris Tihi., pp. 452 lista : graf. prikazi ; 30 cm, [V. Babić-Hodović] |
2001 |
| 20 |
"Upravljanje marketingom u kompaniji na tržištu lične potrošnje", Vesna Babić-Hodović, Boris Tihi., pp. [4], 127 listova : ilustr. ; 30 cm, [V. Babić-Hodović], [magistarski rad] |
1994 |