| 991 - mentor* |
| 1 |
"Lojalnost korisnika telekom usluga kao faktor CRM-a", Branislava Peleksić, Almir Peštek., pp. 149 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [B. Peleksić], [magistarski rad] |
2014 |
| 2 |
"Mjerenje zadovoljstva korisnika - putnika kvalitetom usluga", Vedrana Vikić, Almir Peštek., pp. 102 lista : ilustr. ; 30 cm, [V. Vikić], [magistarski rad] |
2012 |
| 3 |
"Analiza načina korištenja platnih kartica u Bosni i Hercegovini", Lejla Helić, Almir Peštek., pp. 108 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [L. Helić], [magistarski rad] |
2012 |
| 070 - autor |
| 4 |
"Održivost emigracija iz Bosne i Hercegovine", Anto Domazet, Vjekoslav Domljan, Almir Peštek, Faruk Hadžić., pp. IX, 220 str. : graf. prikazi, tabele ; 25 cm, Friedrich-Ebert-Stiftung, (ISBN: 978-9926-8476-8-5) |
2020 |
| 5 |
"Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom", Gorazd Sedmak, Almir Peštek., pp. 223 str. : ilustr. ; 25 cm, Ekonomski fakultet ; Založba Univerze na Primorskem, (ISBN: 978-9958-25-110-8) |
2015 |
| 6 |
"Strateški okvir ekonomskog razvoja i razvoja turizma", Jasmina Osmanković, Anto Domazet, Almir Peštek, Azra Zečević., pp. 78 str. : ilustr. ; 30 cm, Ekonomski institut, (ISBN: 978-9958-687-11-2) |
2012 |
| 7 |
"Strategic framework for economic development and tourism development", Jasmina Osmanković, Anto Domazet, Almir Peštek, Azra Zečević., pp. 78 str. : ilustr. ; 30 cm, Economic Institute, (ISBN: 978-9958-687-12-9) |
2012 |
| 8 |
"E-marketing u turizmu", Almir Peštek., pp. 364 str. : graf. prikazi ; 25 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-058-3), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2011 |
| 9 |
"Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izmijenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-035-4), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2010 |
| 10 |
"Studija turističkih potencijala grada Mostara", Anto Domazet, Jasmina Osmanković, Emir Kurtović, Vjekoslav Domljan, Almir Peštek., pp. 185 str. : ilustr. ; 30 cm, (ISBN: 978-9958-687-09-9) |
2010 |
| 11 |
"Ograničena racionalnost u ponašanju potrošača", Almir Peštek., pp. 116 str. : ilustr. ; 24 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-605-97-0), [stručna monografija] |
2007 |
| 12 |
"Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izm[i]jenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 9958-605-76-7), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] |
2006 |