Logo
NAUČNOISTRAŽIVAČKI PORTAL U FBIH
ZNANSTVENOISTRAŽIVAČKI PORTAL U FBIH
НАУЧНОИСТРАЖИВАЧКИ ПОРТАЛ У ФБИХ
Slika člana
Almir Peštek
Institucija:
-
Oblast:
-
Trenutna pozicija:
-
Profil:
Aktivan
ZADNJA OBJAVLJENA PUBLIKACIJA:
Naslov:
Objavljeno u / na:
Godina:
2020
# Naslov Godina
991 - mentor*
1 "Lojalnost korisnika telekom usluga kao faktor CRM-a", Branislava Peleksić, Almir Peštek., pp. 149 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [B. Peleksić], [magistarski rad] 2014
2 "Mjerenje zadovoljstva korisnika - putnika kvalitetom usluga", Vedrana Vikić, Almir Peštek., pp. 102 lista : ilustr. ; 30 cm, [V. Vikić], [magistarski rad] 2012
3 "Analiza načina korištenja platnih kartica u Bosni i Hercegovini", Lejla Helić, Almir Peštek., pp. 108 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [L. Helić], [magistarski rad] 2012
070 - autor
4 "Održivost emigracija iz Bosne i Hercegovine", Anto Domazet, Vjekoslav Domljan, Almir Peštek, Faruk Hadžić., pp. IX, 220 str. : graf. prikazi, tabele ; 25 cm, Friedrich-Ebert-Stiftung, (ISBN: 978-9926-8476-8-5) 2020
5 "Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom", Gorazd Sedmak, Almir Peštek., pp. 223 str. : ilustr. ; 25 cm, Ekonomski fakultet ; Založba Univerze na Primorskem, (ISBN: 978-9958-25-110-8) 2015
6 "Strateški okvir ekonomskog razvoja i razvoja turizma", Jasmina Osmanković, Anto Domazet, Almir Peštek, Azra Zečević., pp. 78 str. : ilustr. ; 30 cm, Ekonomski institut, (ISBN: 978-9958-687-11-2) 2012
7 "Strategic framework for economic development and tourism development", Jasmina Osmanković, Anto Domazet, Almir Peštek, Azra Zečević., pp. 78 str. : ilustr. ; 30 cm, Economic Institute, (ISBN: 978-9958-687-12-9) 2012
8 "E-marketing u turizmu", Almir Peštek., pp. 364 str. : graf. prikazi ; 25 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-058-3), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] 2011
9 "Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izmijenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-25-035-4), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] 2010
10 "Studija turističkih potencijala grada Mostara", Anto Domazet, Jasmina Osmanković, Emir Kurtović, Vjekoslav Domljan, Almir Peštek., pp. 185 str. : ilustr. ; 30 cm, (ISBN: 978-9958-687-09-9) 2010
11 "Ograničena racionalnost u ponašanju potrošača", Almir Peštek., pp. 116 str. : ilustr. ; 24 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 978-9958-605-97-0), [stručna monografija] 2007
12 "Marketing", Emir Agić, Vesna Babić-Hodović, Enver Backović, Nenad Brkić, Muris Čičić, Anto Domazet, Nikola Grabovac, Melika Husić, Danijela Krešić, Emir Kurtović, Eldin Mehić, Almir Peštek, Rusmir Sendić, Munira Serdarević-Šestić, Boris Tihi., vol. 3. izm[i]jenjeno i dopunjeno izd., pp. XVIII, 633 str. : graf. prikazi ; 30 cm, Ekonomski fakultet, (ISBN: 9958-605-76-7), [univerzitetski, visokoškolski udžbenik ili udžbenik za višu školu sa recenzijom] 2006