Logo
NAUČNOISTRAŽIVAČKI PORTAL U FBIH
ZNANSTVENOISTRAŽIVAČKI PORTAL U FBIH
НАУЧНОИСТРАЖИВАЧКИ ПОРТАЛ У ФБИХ
Slika člana
Nenad Brkić
Institucija:
-
Oblast:
-
Trenutna pozicija:
-
Profil:
Aktivan
ZADNJA OBJAVLJENA PUBLIKACIJA:
Naslov:
Prednosti i nedostaci društvenih mreža prema mišljenju korisnika u Bosni i Hercegovini
Objavljeno u / na:
Godina:
2022
# Naslov Godina
991 - mentor*
21 "Upravljanje kriznim komuniciranjem - primjer KJKP "Sarajevogas"", Aida Bešić, Nenad Brkić., pp. 1 sv. razl. pag. : graf. prikazi, faks. ; 30 cm, [A. Bešić], [magistarski rad] 2010
22 "Marketinške strategije malog poduzetništva", Vinko Jakić, Nenad Brkić., pp. 200 listova : tabele ; 30 cm, [V. Jakić], [magistarski rad] 2010
23 "Interni marketing u finansijskom sektoru Bosne Hercegovine", Aida Halilović, Nenad Brkić., pp. 102 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [A. Halilović], [magistarski rad] 2010
24 "Brendiranje države", Goran Janković, Nenad Brkić., pp. 334 str. : ilustr. ; 30 cm, [G. V. Janković], [doktorska disertacija] 2010
25 "Istraživanje načina izbora imena branda u Bosni i Hercegovini", Lordan Iličić, Nenad Brkić., pp. [III], 105 listova : ilustr. ; 30 cm, [L. Iličić], [magistarski rad] 2009
26 "Promocija OTC farmaceutskih proizvoda u Bosni i Hercegovini na primjeru Plivinog "Maxflu" preparata", Selen Balić, Nenad Brkić., pp. 80 listova : fotogr., graf. prikazi ; 31 cm + CD ROM, [S. Balić], [magistarski rad] 2009
27 "Korporativna društvena odgovornost kod kompanija u BiH", Fuad Čibukčić, Nenad Brkić., pp. 92 lista : ilustr. ; 30 cm, [F. Čibukčić], [magistarski rad] 2009
28 "Upravljanje internom komunikacijom", Azra Hadžiomeragić, Nenad Brkić., pp. 109 listova : graf. prikazi ; 30 cm, A. Hadžiomeragić, [magistarski rad] 2009
29 "Strategija marketing komuniciranja na tržištu krajnje potrošnje", Malik Čabaravdić, Nenad Brkić., pp. 110 listova : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [M. Čabaravdić], [magistarski rad] 2009
30 "Brend arhitektura na farmaceutskom tržištu u Bosni i Hercegovini", Irfan Lazović, Nenad Brkić., pp. 101 list : graf. prikazi, tabele ; 30 cm, [I. Lazović], [magistarski rad] 2009
31 "Uloga i značaj korporativnog identiteta u upravljanju korporativnom reputacijom na primjeru kompanije Bosnalijek d.d.", Amela Tunović, Nenad Brkić., pp. III, 164 lista : fotogr., graf. prikazi ; 30 cm, [A. Tunović], [magistarski rad] 2009
32 "Tržišna orijentacija preduzeća", Aida Ajanović, Nenad Brkić., pp. 130 listova : tabele ; 30 cm, [A. Ajanović], [magistarski rad] 2009
33 "Percepcija privatnih marki kod potrošača u Bosni i Hercegovini", Lejla Šaković, Nenad Brkić., pp. III, 101 list : graf. prikazi ; 30 cm, [L. Šaković], [magistarski rad] 2009
34 "Istraživanje faktora izbora banke kod mladog ruralnog stanovništva u BiH na primjeru Tuzlanskog kantona", Tarik Baraković, Nenad Brkić., pp. 160 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [T. Baraković], [magistarski rad] 2009
35 "Kvalitet pružanja usluga u javnom sektoru", Nadija Nikšić, Nenad Brkić., pp. 112 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [N. Nikšić], [magistarski rad] 2009
36 "Upravljanje odnosima sa klijentima na B2B tržištu industrije informacionih tehnologija", Elma Kapur-Bašić, Nenad Brkić., pp. 112 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [E. Kapur-Bašić], [magistarski rad] 2008
37 "Branding turističke destinacije - primjer Kantona Sarajevo", Sanela Avdić, Nenad Brkić., pp. 89 str. : graf. prikazi ; 30 cm, [S. Avdić], [magistarski rad] 2008
38 "Lična prodaja kao profesionalna karijera", Emir Krivić, Nenad Brkić., pp. 105 listova : graf. prikazi ; 31 cm, [E. Krivić], [magistarski rad] 2008
39 "Upravljanje kategorijom proizvoda", Sead Bašić, Nenad Brkić., pp. 175 str. : graf. prikazi ; 31 cm + CD ROM, [S. Bašić], [magistarski rad] 2008
40 "Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini", Faruk Unkić, Nenad Brkić., pp. 135 listova : graf. prikazi ; 30 cm, [F. Unkić], [magistarski rad] 2008