| 991 - mentor* |
| 1 |
"Interna komunikacija u savremenom poslovnom okruženju: procjena uticaja zadovoljstva poslom i zadovoljstva internom komunikacijom", Šenđana Mulić., [magistarski rad] |
2018 |
| 2 |
"Kreacija identiteta i imidž hotela u Sarajevu", Arijana Vračo., [magistarski rad] |
2018 |
| 3 |
"Komuniciranje parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine s javnostima u cilju kreacija pozitivnog imidža države", Enra Soldin. |
2017 |
| 4 |
"Strategija marketing komuniciranja u stvaranju brenda Violeta", Nirmela Babić. |
2016 |
| 5 |
"Manipulativni utjecaj medija na svijest bh. građana", Vanja Galijašević. |
2016 |
| 6 |
"Ograničavanje slobode medija u Bosni i Hercegovini : magistarski rad", Azra Dedajić. |
2016 |
| 7 |
"Utjecaj medija prilikom kupovine donaćih proizvoda na području Kantona Sarajevo", Elma Nahić., [magistarski rad] |
2016 |
| 8 |
"Utjecaj politike na medije u postdejtonskoj Bosni i Hercegovini", Ajdin Čolić., [magistarski rad] |
2016 |
| 9 |
"Zastupljenost, organizacija i rad PR sektora u ambasadama u Bosni i Hercegovini", Ehlimana Abaspahić. |
2015 |
| 10 |
"Uloga diplomatije u kreiranju imidža države Bosne i Hercegovine", Maja Arslanagić., [magistarski rad] |
2014 |
| 11 |
"Gerilski pristup on-line poslovnog komuniciranja u Bosni i Hercegovini", Amer Katica. |
2012 |
| 070 - autor |
| 12 |
"Poslovno komuniciranje u novomedijskom okruženju: digitalni aspekti komunikacije", Jasna Duraković., (ISBN: 978-9926-475-63-5), [stručna monografija] |
2024 |
| 13 |
"Krizna komunikacija - upravljanje u krizama", Jasna Duraković, Vedran Jakupović., (ISBN: 978-9926-475-49-9), [stručna monografija] |
2023 |
| 14 |
"Značaj rodno odgovornog obrazovanja u Bosni i Hercegovini: nužnost promjene obrazovnih i udžbeničkih politika", Jasna Duraković., Časopis za društvena pitanja, (ISSN: 0032-7271), [izvorni naučni članak] |
2022 |
| 15 |
"Estradizacija politike u Bosni i Hercegovini", Jasna Duraković., (ISSN: 2303-4025) |
2021 |
| 16 |
"Funkcija influensera u digitalnom novinarstvu: implikacije djelovanja novih mrežnih aktera na novinarstvo", Jasna Duraković., Časopis za društvena pitanja, vol. 60, (ISSN: 0032-7271), [stručni članak] |
2019 |
| 17 |
"Poslovno komuniciranje u novomedijskom okruženju", Jasna Duraković., (ISBN: 978-9958-598-91-3), [stručna monografija] |
2019 |
| 18 |
"Senzacionalističko i površno izvještavanje medija o temi rodno zasnovanog nasilja u Bosni i Hercegovini", Jasna Duraković., (ISBN: 978-86-6065-514-3), [stručni članak] |
2019 |
| 19 |
"Uloga odnosa s javnošću u kreaciji pozitivnog imidža države: pozicioniranje Bosne i Hercegovine u međunarodnoj javnosti", Jasna Duraković., (ISBN: 978-9958-598-29-6), [stručna monografija] |
2011 |
| 20 |
"Kako graditi imidž države na temelju kulture i kulturnog identiteta: bh paradigma", Jasna Duraković., Godišnjak BZK "Preporod", (ISSN: 1512-8180), [stručni članak] |
2011 |